DSV verhuisd

DSV gaat verhuizen - Jarenlang hebben we met plezier gespeeld in het Buurtschapshuis te Sinderen waarvoor iedereen hartelijk dank voor de steun, gezelligheid en de warme locatie. Hartelijk Dank aan de beheerders en de stichting.

Met ingang van het nieuwe seizoen slaan we een andere weg in en gaan verhuizen naar De Kiem in Dinxperlo

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.

Maak jouw eigen website met JouwWeb